Sabtu, 25 Oktober 2008

Din Beramboi : Dulu, Kini Dan Selamanya....

AMK Johor (AJ ) : Selamat pagi din...
Din Beramboi ( DB ) : Walaikumsalam....
AJ : Assalamualaikum din...
DB ; Kamu ni ingat aku ni org apa...
AJ : janganla marah.. Din, awat happy aje ari nih...
DB : Apa nak tension, aku nih cam ezam... happy aje..
AJ : Kau ni din cam Shah Rukh Khan glamour betoi... awat tak dpt Dato'
DB : Aku ni org melayu... dulu sampai skrg tak bodek, tak jolok mana nak dpt Dato'
AJ : Fitnah tu din... Abis cina, india ,mat salleh tu dpt Dato' apa citer....
DB : Kapal di laut, gudang didarat... jutawan hartawan... dermawan...
AJ : abis tu din tak puas hatila nih...
DB : Kalau aku kena ISA lagi kat Hospital Permai tak sapa nak interview aku. baik aku diam...
AJ : Apa nasihat din pada mereka yang akan, sedang dan telah mesyuarat bahagian...
DB : Gadoo tu biasa. PKR dan UMNO... biasalaa. UMNO mesti tikam kawan, PKR mesti letak jawatan tak puas hati...
AJ : Sindir tu.....
DB : Kepala dalam ada batu maaa... dulu, kini dan selamanya...kah kah kah kah kah....

Tiada ulasan: