Selasa, 2 Disember 2008

Dr. Zaliha Mustafa : Cekal Dalam ' Harapan Baru'

Bermula sebagai Ketua Wanita Johor Bahru dalam keADILan 10 tahun lepas. Kini beliau sebagai Exco Majlis Pimpinan Tertinggi, Ketua Wanita Johor dan Ketua Bahagian Gelang Patah.
Beliau juga telah terpilih sebagai calon keADILan sebanyak 3 kali di Piliharaya Umum. Dengan semangat juang yang makin meninggi, beliau meneruskan arus perjuangan tanpa erti penat lelah. Walaupun diuji, difitnah dan diperlekehkahkan oleh parti lawan segelintir masyarakat umum. Beliau dengan kewibawaan dan darah perjuangan dalam diri , masih tegar memperjuangkan keADILan.
Rakan-rakan seangkatan beliau seperti Dr. Zahari, Aziz Sardan, Pn. Indah , Lokman Nooradam , Rahman Othman dan ratusan banyak lagi telah lama tewas dipersada keADILan Johor.
Kini beliau menjadi peneraju utama Bahagaian Gelang Patah dan Wanita Johor. Dugaan dan cabaran adalah pemakin kewibaannya. Gelang Patah dan Johor kelihatan kian berseri-seri dengan sentuhan 'mawar putih' ini.
AMK Johor mengucapkan jutaan terima kasih diatas segala peranan dan usaha beliau selama ini. Kepada Dr. Zaliha Mustafa penulis mengalungkan doa dan harapan agar beliau terus lebih cermerlang. Tahniah yang tidak terhingga.

Tiada ulasan: