Sabtu, 7 Februari 2009

JANGAN DEKATKAN DIRI ANDA DENGAN PENGKHIANAT

Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor memandang serius pengkhianat parti sepertimana berlaku di Perak sehingga menyebabkan suasana politik bercelaru di tambah pula dengan propaganda media yang pro kerajaan yang menggambarkan seolah-olah pengkhianat2 ini sebagai pahlawan/pejuang sebenar.

Perkara ini juga berlaku diserata negeri namun yang malang sekali pengkhianat2 parti ini mendapat kerjasama dari ahli-ahli parti yang menganggap pengkhianat2 ini sebagai dianiaya oleh pimpinan atau pun parti. Pengkhianat ini akan mencari peluang untuk menampilkan dirinya sebagai pembela kepada sesiapa sahaja yang dilihat seperti ditindas oleh kepimpinan parti. Pengkhianat2 ini akan cuba merosakkan hubungan antara ahli2 parti. Mengaku dirinya adalah pejuang namun perjuangannya hanyalah untuk dirinya. Mengaku dirinya "Reformist" namun dia sendiri tidak mampu merubah dirinya. Dia akan merasa puas bila mana hasutannya berjaya meletakkan mereka-mereka yang dihasut ini dibawah tapak kakinya. Sanggupkah kita menjadi mangsa kepada pengkhianat yang tentunya berniat buruk kepada parti.

Jika perkara ini berlaku di dalam Negeri Johor maka mereka-mereka yang di dekati olah pengkhianat ini harus bingkas dan meninggalkan pengkhianat ini sebelum dia terus menerus merosakan parti kita. Seharusnya kita dapat menilai siapakah pengkhianat-pengkhianat ini.

Tiada ulasan: