Jumaat, 29 Mei 2009

Artikel Bekas Ahli AMK Yang Kecewa Tidak Dapat Jawatan

AZMIN NAIB PRESIDEN PKR, TAHAPNYA LAWAN POMPUAN JE ! ALAHAI

azmin ali melayu takde adab, kurang akhlak dan memang jenis politician kategori bangsat. di atas pentas politik dia sanggup menghina seorang wanita,seorang ibu dengan gelaran 'minah ronggeng' !

aku nak tanya pembaca sekalian, kalau kamu anak kepada kak min, apa yang kamu rasa jika ibu kamu sendiri digelar 'minah ronggeng' oleh rakan separti nya dulu ?

azmin ali sudah melampaui garisan adab berpolitik . kalau kak min dia gelarkan sebagai 'minah ronggeng', apa pula perasaan azmin kalau seluruh rakyat malaysia menggelarkan isterinya shamsidar taharin dengan gelaran 'minah tonggeng' ?

apa juga kata azmin jika seluruh rakyat malaysia juga menggelarkan kau sebagai 'mat dayus'. mat dayus kerana sudah berpuluh kali kenyataan nallakarupan mengenai kontroversi hubungan sulit shamsidar/anwar kau tak defend isteri kau ? kenapa diam azmin ? adakah diam bermaksud tuduhan nalla itu benar ?

bro azmin, lu punya otak biar stabil sikit bro. takkan lu mau berentap dengan perempuan ? itu je ke tahap kelakian kau azmin ?

MEMANDANGKAN AZMIN SECARA TERBUKA MAHU BERPERANG DENGAN SEORANG WANITA, MAKA WAJARLAH KITA MULAI HARI INI MENGGELARKAN AZMIN ALI SEBAGAI 'AZMIN MAT DAYUS' ! KERANA AZMIN SEKADAR BERANI UNTUK BERGADUH DENGAN WANITA JE...

MACAM SANTINO MORELLA DALAM WWE WRESTLING ! LAWAN POMPUAN JE TAHAP DIA !

alahai azmin mat dayus ! malu la aku kalau jadi pengundi tempat kau. ahli parlimen gombak nak gaduh dengan pompuan !!!!

Ulasan

Jika kita salah seorang yang 'terkeluar' dari PKR sautu hari nanti, usah diikuti telatah saudara kita ini. Hanya mencemar maruah diri.

1 ulasan:

matbalakong berkata...

buat semua teman2 perjuangan....kita harus berpegang pada prinsip " SETIAP PERJUANGAN @ PENGORBANAN BUKAN DIBALAS DENGAN HABUAN" kalau ada ahli atau pimpinan yg punyai citarasa begitu saya nasihatkan, berhentilah dari bercakap pasal perjuangan atau terus saja tinggalkan politik dalam hidup saudara, Kita harus fikirkan UNTUK APA KITA BERPOLITIK DAN BERJAWATAN JIKA BUKAN DENGAN NIAT UNTUK MEMBANTU PIMPINAN LAIN MEMBANTU RAKYAT DARI BEBANAN HIDUP,PERMUAFAKATAN SERTA KESAKASAMAAN.