Ahad, 26 Oktober 2008

Pastikan Najib tidak jadi Perdana Menteri Malaysia

AMK Johor menyeru seluruh rakyat Malaysia umumnya dan pimpinan Pakatan Rakyat bertindak segera dalam memastikan Najib Razak tidak menjadi Perdana Menteri Malaysia ke-6. Saranan ini juga selaras dengan peralihan kuasa dari BN kepada Pakatan Rakyat yang diusahakan oleh Ketua Umum PKR dan Pemimpin Agung Reformasi, Datuk Seri Anwar Ibrahim serta para pimpinan Pakatan Rakyat.

Sehubungan dengan itu, AMK Johor ingin menyeru dan merayu kepada pimpinan Pakatan Rakyat merealisasikan hasrat ini dengan memastikan Kerajaan BN tumbang sebelum Mac 2008, iaitu tarikh yang diwar-warkan sebagai peralihan kuasa daripada Abdullah Badawi kepada Najib Razak.

Najib, diketahui umum dengan moral yang begitu rendah, terlibat dalam pelbagai penyelewangan wang rakyat seperti skandal komisen kapal selam dan jet pejuang dan dikaitkan juga dengan kes pembunuhan wanita Mongolia (walaupun dinafikan dengan sumpah di Permatang Pauh sahaja!). Dengan skandal-skandal memalukan ini, rakyat Malaysia pasti akan dipandang hina dimata negara lain kerana berPM kan manusia seperti Najib.

Atas kesedaran ini, AMK Johor sekali lagi merayu kepada pimpinan Pakatan Rakyat agar menyegerakan peralihan kuasa daripada kerajaan BN kepada kerajaan baru Pakatan Rakyat.

AMK Johor akan menggerakkan jentera menuju sasaran dan objektif ini dalam bersama-sama Menuju Malaysia Baru!!

Reformasi! Reformasi! Reformasi!

Tiada ulasan: