Khamis, 18 Disember 2008

BILA CALON TIMBALAN PRESIDEN UMNO DI KATAKAN MERASUAH....

Apabila Pengarah Strategi PKR, YB. Saifuddin Nasution memberitahu Dewan Rakyat semalam bahawa beliau mempunyai bukti lengkap dan kukuh mengenai keterlibatan seorang calon Timbalan Presiden UMNO pada pemilihan parti itu Mac 2009 nanti maka monyet-monyet siluman calon timbalan presiden ini pun melatah seperti "kera kena belacan".

Menurut YB. Saifuddin, antara bentuk rasuah yang ditawarkan adalah RM500 seminggu serta tiket penerbangan serta penginapan hotel percuma. YB Saifuddin juga mempunyai bukti di mana pertemuan tersebut diadakan. Pendedahan ini menyebabkan orang2 Tan Sri Muhyiddin Yassin (TSMY) mengamuk dan mereka mendakwa, orang yang dituduh oleh YB. Saifuddin itu ialah TSMY. Kenapa orang2 TSMY nak mengamuk kalau TSMY tak buat. YB. Saifudin tidak menyebut nama individu terbabit tapi macam dah ada yang terasa kepanasan.

Mungkinkah orang2 TSMY yang pada mulanya berkira-kira untuk menjadi orang kuat Timbalan Presiden UMNO yang Baru sekiranya TSMY menang mula rasa sedikit tergugat dengan pendedahan ini. Duit dah banyak labur kan bang..... Itulah perjudian politik namanya... ekkkk.....

Tiada ulasan: