Jumaat, 6 Februari 2009

TAHNIAH KEPADA HJ. ANNUAR SALLEH

Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor merakamkan ucapan Tahniah kepada Tuan Haji Annuar bin Salleh di atas perlantikan beliau sebagai Pengerusi Perhubungan Negeri Johor yang baru.

Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor mengharapkan kepimpinan beliau mampu merubah dan membangkitkan semula semangat beberapa kepimpinan bahagian yang lesu sejak kebelakangan ini. Kami Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor yakin dan percaya bahawa dengan pengalaman serta latarbelakang akademik yang kukuh, beliau mampu memimpin Parti Keadilan Rakyat di Negeri Johor ini mencapai matlamatnya.

Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor menyokong penuh perlantikkan beliau dan mengharapkan kerjasama erat antara Exco Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor dan Badan Perhubungan PKR Negeri Johor dapat diperkukuhkan lagi serta bergerak bersama bagi memantapkan lagi Parti Keadilan Rakyat di Negeri Johor ini.

Diharap semua Ketua-Ketua PKR Bahagian dan Ketua-Ketua AMK Bahagian dapat memberikan kerjasama yang erat kepada beliau demi merealisasikan matlamat misi dan visi parti.

Tiada ulasan: