Sabtu, 14 Mac 2009

SAY 'NO' TO NAJIB


1. Pihak berkuasa yang menjalankan tugas-tugas keselamatan kian berminta menjadi agen BN-UMNO. Saban hari mentelaah blog-blog.
2. Kadar penceraian, jenayah, pesalah lalulintas kian bertambah. Malah mereka bangga memaparkan angka rogol, kemalangan, kecurian dan jenanyah di media.
3. Sana-sini pegawai kerajaan Johor bercerita keburukkan Pakatan Rakyat. Jenayah yang pelakunya BN-UMNO yang telah dibuktikan dan berdokumen disimpan bagai kertas lusuh.
4. Walaupun isu kapal selam dan Altantuya tersebas luas. Setiap hari didedahkan fakta dan angka, pihak berkuasa masih berdiam diri.
5. Bagi mereka layaknya penjenyah, perasuah dan penculik ADUN wajar menjadi Perdana Menteri. Pastinya 'mereka' berkehendakkan Malaysia kelembah kehancuran dan menjadi 'negara penjenayah'.
6. Mencari rezeki mudah di Malaysia. Melakukan rasuah juga mudah di Malaysia kerana pelaku rasuah mendapat permit khas dari pihak berkuasa.

Punahlah anakbangsa. Malaysia yang makmur diambang kedurjanaan. Mari bersama membina Malaysia Baru dengan iltizam , usaha dan kecekalan. Say No To Najib

Tiada ulasan: